Wine Tour - Reisverslag uit Muizenberg, Zuid-Afrika van Petra Eissens - WaarBenJij.nu Wine Tour - Reisverslag uit Muizenberg, Zuid-Afrika van Petra Eissens - WaarBenJij.nu

Wine Tour

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

04 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Muizenberg

Today we did the Wine Tour. Vergenoegd, Kleine Zalve, Blauw Klippen en Stellenbosch. Vanmorgen om 09.45u opgehaald . Ongeveer 45 min rijden om het eerste landgoed te bereiken. Een mooie tocht langs de kust. Per landgoed kregen we 5 proeverijen en raad eens.. hier is het niet gebruikelijk uit te spugen..haha. Gelukkig zijn de glazen niet tot aan de rand gevuld dus dat maakte het iets wat beter te handelen.,.. 20 glazen wijn oef.. Ik heb heerlijke wijnen geproefd en duidelijk is dat de Sauvignon Blanc mijn favoriet is op het gebied van de witte wijn en de Pino Grigio kort erop volgt. De Shiraz is een favoriet in de rode wijnen. Als slotstuk hadden we een Difusion wine, Peach, Mango and Passion fruit. Ik ben normaliter niet van de wat meer zoete wijnen maar dit is zo fris en fruitig..I love it:-) Wat gekocht voor mijn hostmam en een paar voor in mijn koffer back home..
Het was een gezellige zonnige dag. Morgen op tijd op want ik word opgepikt om te gaan barbecuen bij Mzoli's in de township. Ik ben reuze benieuwd, want het schijn een flink feestje te zijn..liefs Peet

  • 04 Juni 2016 - 21:50

    Lien:

    wat een big day
    Hoe ga je morgen ontnuchteren
    Lien

  • 04 Juni 2016 - 22:14

    Simone:

    Klinkt als een hele lekkere dag!!!! Mmmmmm.... ;-)]

  • 04 Juni 2016 - 23:04

    Pa:

    Lieve Peet,
    Daar was ik graag bij geweest, heerlijk al die verschillende wijnen en die dan ook nog moeten doorslikken, bofferd! Wat mij opvalt, dat je geen chardonnay hebt geproefd, want ook die Afirkaanse wijnen kunnen geweldig zijn. Denk maar aan Bergsig. Is jouw moeder verliefd op! Het weer is vandaag prachtig in Nederland, wij zitten nu nog lekker in de tuin. Zo dadelijk komt Gail van haar feestje voetbal terug en slaapt dan bij ons. Die laat zich morgen lekker door oma met een ontbijtkoek verwennen. Slaap lekker, zal best wel lukken met al die spritualien. Xxpa

  • 05 Juni 2016 - 10:47

    Wijnand:

    Hi Peet,
    gezond weer op? Zal wennen worden binnenkort, met als weekenduitje de boodschappen bij Appie en Jumbo! Afijn, denk dat er (nog) wel meer in het vat zit. Enjoy , zoen Wijnand

  • 05 Juni 2016 - 13:33

    Kristel:

    Het leven is geen lijden zo te horen daar, heerlijk zeg! (Je) geniet ervan! Dikke kus K
    Vorige week nog even lekker met de dames een ijsje gegeten, ok ok wat anders dan 20 wijn maar ook gezellig M

  • 05 Juni 2016 - 15:25

    Renate:

    Dat zijn nog eens de betere proeverijen... en nu op naar je feestje: Have fun xx

  • 05 Juni 2016 - 20:33

    Mam:

    Ha ha ha ,wat zullen jullie plezier hebben gehad. Al die wijntjes,maar ook hapjes zag ik.
    Wat zal je geslapen hebben. Genieten. Dikke pakkerd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Welkom op mijn profiel! Hier kan je al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 08 Mei 2016
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 15668

Voorgaande reizen:

16 Mei 2016 - 12 Juni 2016

Ontwikkelingswerk Zuid Afrika

Landen bezocht: