Naderend vertrek.. - Reisverslag uit Plumstead, Zuid-Afrika van Petra Eissens - WaarBenJij.nu Naderend vertrek.. - Reisverslag uit Plumstead, Zuid-Afrika van Petra Eissens - WaarBenJij.nu

Naderend vertrek..

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

11 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Plumstead

Net thuis van een fantastische avond in Stardust Theatrical Dining in het plaatsje Woodstock. Wat een amazing optredens van de bediening..Het zijn studenten die op deze wijze iets bijverdienen en ik hoop dat ze stuk voor stuk ontdekt worden! Dit was een mooie afsluiting om als dank aan mijn hostfamilie te geven.
Vanmorgen samen met Kira naar het hoofdkantoor gegaan in Wijnberg om afscheid te nemen van de staff. Geluncht in Muizenberg op het project met elkaar. Nadien nog een koffiedate met Mischak bij mijn favoriete coffeeshop Knead's aan het strand. Mischak is een volunteer begeleider. De eerste dag van aankomst heeft hij mij geïntroduceerd en alles voor mij geregeld. Ik kon hem ten allen tijde bereiken indien ik dat nodig zou hebben. Na ons afscheid heb ik mijn wetsuit aangetrokken om de hoge golven te trotseren. Het was vandaag een koude dag. De 'winter' doet nu echt zijn intrede. Ik heb zo ontzettend veel geluk gehad afgelopen 4 weken. Veel zon en een goede prettige temperatuur. Maar wat was dit gaaf zeg! Ik moet eerlijk bekennen dat ik heerlijk gestoeid heb in de golven maar te kort tijd had om het staan op het board onder de knie te krijgen. Dit is een pittig klusje haha. Klaarliggen op je board, wachtend op de juiste golf, peddelen en gaan staan..
Einde middag een Uber naar huis genomen voor een hot shower! Opgetut en klaar om met Trudy, Mathew en Keith naar Stardust te gaan. We hebben genoten met elkaar..het eten was top en entertainment de hele avond. Morgen lekker uitslapen en Trudy en ik hebben het plan gezellig samen buiten de deur te ontbijten. Morgenmiddag rustig pakken. Mijn pick up zal zijn om 20.00u en ik vlieg om 22.55u. Dus ik kan nog ff heerlijk shoppen op de airport;-)
Morgen mijn laatste bericht vanuit Zuid Afrika...trusten, liefs Petra

  • 11 Juni 2016 - 08:56

    Wijnand:

    Hi Peetje,
    een spetterend fare well, dank je voor het delen van je prachtige ontdekkingsreis, Ik schrijf graag in op je drie foto-en vertelavonden! Have a nice and save trip back home. X

  • 11 Juni 2016 - 10:00

    Lien:

    Wat klinkt het toch gezellig.Dat worden lange vertelavonden.Ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig.Hoe ga je weer wennen in Nederland
    Lien

  • 11 Juni 2016 - 12:02

    Renate:

    Tot op het laatst, de leukste avonturen beleven... Dat doe je goed Peet! Je hebt het maximale uit de reis gehaald... Zo trots op je! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Welkom op mijn profiel! Hier kan je al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 08 Mei 2016
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 15635

Voorgaande reizen:

16 Mei 2016 - 12 Juni 2016

Ontwikkelingswerk Zuid Afrika

Landen bezocht: