Naderend vertrek... - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Petra Eissens - WaarBenJij.nu Naderend vertrek... - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Petra Eissens - WaarBenJij.nu

Naderend vertrek...

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

15 Mei 2016 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Morgen is het zover..mijn grote avontuur gaat beginnen!! Ik heb er zo ontzettend veel zin in! Ik ga het allemaal over mij heen laten komen en intens genieten van deze nu al mooie reis. Wat ik ook allemaal ga beleven het wordt een ervaring die ik voor het leven meeneem..

Graag wil ik jullie op de hoogte houden en ik hoop geregeld een verslag te kunnen schrijven!

Liefs Peet

  • 15 Mei 2016 - 17:59

    An:

    Live the moment...

    Genieten lieve schat, intens, van ieder moment!!!
    Tot gauw horens...goede reis en nogmaals, dikke kus, love you

  • 15 Mei 2016 - 18:23

    Esther:

    Lieve Peetje,
    Wat een bijzonder avontuur ga hij tegemoet

  • 15 Mei 2016 - 19:39

    Robert:

    Goede reis en heel veel plezier!!

    Groetjes R&L&C

  • 15 Mei 2016 - 20:16

    Linda:

    Live your dream.....

    Heel veel succes, plezier en vooral veel genieten van alle nieuwe en mooie ervaringen.
    Xxx

  • 15 Mei 2016 - 21:03

    Jolanda:

    Lieverd ga ervan genieten
    Hele goeie reis morgen
    carpe diem

  • 15 Mei 2016 - 22:23

    Pa:

    Lieve Peetje,

    Wij zijn trots op jou! Een ideaal, een plan, een prachtige dochter die haar droom gaat invullen. Deze ervaring wordt ongetwijfeld een enorme verrijking van en in jouw leven. Blijf alert, want je komt in een andere wereld.
    Geniet ervan met volle teugen en wij zijn benieuwd naar jouw nieuwe ervaringen. Goede reis en veel liefs.

  • 15 Mei 2016 - 22:42

    Mam:

    Lieverd, ga genieten van deze spannende en mooie reis. Morgen een goede vlucht. Love jou dikke pakkerd.

  • 15 Mei 2016 - 23:05

    Marlene:

    Lieve Peet, ik wens jou een hele mooie reis toe. Ik ben nu al benieuwd naar alle ervaringen. Maar ook; pas goed op jezelf! Ik kijk uit naar je eerste verslag ter plekke! Xxx

  • 16 Mei 2016 - 14:17

    Simone:

    Lieffie, wat spannend allemaal....goede reis enne..ga je volgen hoor bij deze fantastische ervaring en uitdaging! Zo stoer...Xxx

  • 17 Mei 2016 - 13:31

    Kristel:

    Ik geniet mee van je verhalen en ervaringen powervrouw. Laat t je gebeuren en blijf wakker, maar dat is jou toevertrouwd!
    Dikke x voor jou

  • 17 Mei 2016 - 22:27

    Je Dochter:

    Lieve mama,
    Heel veel plezier! Ik hoop dat je hele mooie dingen gaat beleven❤️
    Love you!❤️

  • 18 Mei 2016 - 04:34

    Renate:

    Hi Peet... Een geweldige uitdaging en hij is begonnen... Geniet van elk moment... Een beetje jaloers ben ik wel maar ik volg je op de voet... Enjoy xxx

  • 18 Mei 2016 - 06:33

    Esther:

    Je tweede reisverslag kan ik helaas niet openen....

  • 18 Mei 2016 - 10:45

    Sharon:

    Super tof! PowerVrouw en een voorbeeld ben jij!
    Geniet van deze super toffe reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Welkom op mijn profiel! Hier kan je al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 08 Mei 2016
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 15636

Voorgaande reizen:

16 Mei 2016 - 12 Juni 2016

Ontwikkelingswerk Zuid Afrika

Landen bezocht: